
Deaf devils veroveren goud op EK futsal
Lucas Vanden Houten (2G) veroverde met zijn ploeg ‘Deaf Devils’ het goud op het EK Futsal. Hierdoor zijn ze kampioen van U13! Proficiat!

Lucas Vanden Houten (2G) veroverde met zijn ploeg ‘Deaf Devils’ het goud op het EK Futsal. Hierdoor zijn ze kampioen van U13! Proficiat!

Onze leerlingen van de optie sport zijn vandaag onder een stralende zon veilig aangekomen in Ronse voor hun fietstweedaagse! Met veel enthousiasme en doorzettingsvermogen hebben ze de tocht succesvol afgelegd. Klaar voor twee dagen vol sportieve uitdagingen en plezier! #middenschoolgeraardsbergen#scholengroep20#fietstweedaagse#sportersbelevenmeer#teamwork

Op #Strapdag werden onze leerlingen beloond voor hun groene keuze! Wie te voet, met de fiets of het openbaar vervoer naar school kwam, kreeg een frisse boost in de vorm van een sappig mandarijntje . Samen maken we de wereld een stukje gezonder en frisser, één stap (of trap) tegelijk! #duurzaamonderwijs #gezondeschool #kleineactiegrootresultaat

Gisterenavond won San Siro Boys Deftinge bij de U13 de beker van . Er zaten maar liefst 4 leerlingen (Wout, Alexander, Finn en Liam 1As2) van onze Middenschool Geraardsbergen bij de selectie. We zijn dan ook ontzettend fier op onze leerlingen en wensen hen een dikke proficiat met deze geweldige prestatie!

Vandaag kwamen onze leerlingen en leerkrachten massaal met de fiets, te voet, het openbaar vervoer, het skateboard,… We fietsten maar liefst 241 km bij mekaar Om maar te zwijgen over de gestapte kilometers Een sportief begin van de dag waarbij onze acties ook een positieve impact hebben op onze planeet Een dikke duim voor onze…

Tijdens de lessen Lichamelijke Opvoeding proberen we de leerlingen zoveel mogelijk: Spelvormen met het nodige Plezier en Op een Recreatieve manier aan Te bieden.

Throw Sport op woensdagnamiddag! #sportersbelevenmeer#sgr20

De leerlingen geven vandaag het beste van zichzelf tijdens de tafeltenniscompetitie, georganiseerd door de Geraardsbergse sportraad.

Fotoverslag van onze sportieve voormiddag! De leerlingen en leerkrachten hebben vandaag de City Run gelopen, georganiseerd door de sportdienst van Stad Geraardsbergen. Het was een parcours met enkele obstakels en uitdagingen. Wat een plezier! Check ook ons verhaal en Instagram voor meer foto’s! #sgr20 #sportersbelevenmeer #cityrun #geraardsbergen